Even een klein verslagje, omdat het kan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tina Kats - WaarBenJij.nu Even een klein verslagje, omdat het kan - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tina Kats - WaarBenJij.nu

Even een klein verslagje, omdat het kan

Door: Tina

Blijf op de hoogte en volg Tina

27 Maart 2014 | Thailand, Bangkok

Even een klein verslagje, omdat ik toch iedereen wat op de hoogte moet houden.

Gister kreeg ik een mail van school dat er een pakketje was! Leuk!!
Ik wist dat er nog een kaart moest komen van Pake en Beppe (die hadden dat al verklapt in de email haha!) Maar ik wist niet naar welk adres ze het hadden gestuurd.
Dus in het tussenuur naar Stenden office en daar stond een compleet pakket. Van memmieee.
Mn favo crackers, mn favo kaas, kaas chippies die ik zo lekker vind, STROOPWAFELS, mn tijdschrift waar ik een abonnement op heb en een verjaardagskaart van beppe (en post wat ik thuis al gezien had, slimme mem).
Die stroopwafels zat iedereen op te azen en mensen hadden er zelfs 300 baht voor 1 stroopwafel over! Das omgerekend €6,80. Geldwolf als ik ben maakte me dat wel even aan het twijfelen maar ik deel niet.
Ik heb toch stiekem 1 in 3 stukken gedaan en aan Thong en Tsoem gegeven (de lieve personeels vrouwtjes). Ze vonden het heeeerlijk. Ik krijg ook vaak vreten van hun, dus vond het wel fair.

Helaas waren de plakken kaas wel wat gesmolten geweest op de weg van Nederland naar Thailand maar de pret en smaak werd er niet minder om! Heerlijk, nogmaals bedankt! Denk dat ik er wel 2 dagen mee vooruit kan :P

Gisteravond bij een echte competitie wedstrijd geweest van Muangthong United! Het stadion is ongeveer een half uur met de taxi en ik kreeg het als verjaardags cadeau! Super leuk.
We hebben ook allemaal een shirtje gekocht, die van vorig seizoen was slechts 500 baht (12 euro), het nieuwe seizoens shirt 990/22 euro. Ik vond die goedkopere mooier (echt!!!) dus heb het thuis shirt gekocht. Foto hieronder!
"We" stonden 1e aan t begin van de wedstrijd en moesten tegen de nummer 4. In de 40ste minuut scoorden "we" de 1-0. En in de tweede helft hadden "we" een man meer maar de tegenstander kwam terug en scoorde in de 88ste (eigen doelpunt van Muangthong DOM!) en 90'ste minuut (prachtige pingel) een goaltje. Eindstand 1-2.
Erg leuk om te zien dat uit en thuis supporters door elkaar heen liepen. Uitsupporters zaten wel in en ander vak, maar ook voor ons zat een uitsupporter, incognito in een normaal shirt maar met zn vuistje gebald wanneer de tegenstander 2x scoorde. We moesten lachen en gaven hem een hand na de wedstrijd. Vond ie prachtig.
http://youtu.be/fa3dTwrLZlc
Hier een samenvatting. Op de 6e minuut van het filmpje de prachtige pegel voor de 1-2.


  • 27 Maart 2014 - 16:07

    Mem:

    Zullen we nog wat stroopwafels opsturen, kun je mooi wat " bijverdienen" of gewoon uitdelen aan die aardige arme mensen!
    Zeg het maar ;-)

    Tút en tot over 3 weken, joepiiiii!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tina

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 12982

Voorgaande reizen:

11 April 2014 - 20 Juni 2014

10 weken Bali

31 Januari 2014 - 11 April 2014

10 weken Bangkok

Landen bezocht: